Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Rebecca - 20 juli 2012 22:45

Hej!

Såg nyss en film med mamma som hette A Cinderella Story 3.

Jag tyckte att den var jätte bra!!!

Men det är ju 3:an så jag ska se om jag hittar 1:an och 2:an.

Betyg:

        /5


Det betyget är jätte bra för att vara mig.

Att få en 5:a av mig är svårt!


Nu ska jag nog söka lite på 1:an och 2:an och sen sova.

Imorgon ska jag, mamma, min stora syster och min storasysters pojkvän iväg för att padla.

Mamma tycker att det är jätte kul och jag kan hålla med om att det inte är tråkigt!

Så bara så ni vet kommer jag inte vara hemma på typ hela dagen imorgon.

Men jag ska försöka att blogga typ på kvällen ändå men jag säger bara försöka.


Ps. Dagens namn är Margareta och Greta.

Och jag känner ingen som heter så!


/Rebecca

Av Rebecca - 20 juli 2012 21:03

Hej!


Här kommer bilderna från vad jag köpte igår:

 

En lila kjol.


 

Ett lila-vitt linne.


Det var vad jag köpte.

Nu ska jag se klart filmen som jag och mamma ser.


/Rebecca

Av Rebecca - 20 juli 2012 12:30

Hej!


Ni vet min omröstning som jag har.

Om jag ska ha veckans elr månadens blogg.

På skämt la jag in ett till alternativ där det står "bryr mig inte ett skit".

Och det är 40% som har röstar på "veckans blogg" och 60% på "bryr mig inte ett skit"!


Och om ni nu inte bryr er är det för att ni själva inte har en blogg elr är det för att att ni bara vill vara taskiga?

Ni får gärna berätta för mig!


Aja... Förlåt till er som valde "Jag bryr mig inte ett skit" utan att mena ngt elakt!   


(Jag har lagt till ett till val i omröstningen som heter "Jag har ingen blogg!" så den kan ni använda er av ifall det är så att ni inte har ngn blogg!


 


/Rebecca


Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards