Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Rebecca - 8 juli 2012 22:00

Jag fick en fråga om jag gillar svampar.


Sv: Nä jag gillar bara Toad och Toadette.


 

/Rebecca

Av Rebecca - 8 juli 2012 21:00

Hej!

Har ni sett att jag har bytt profilbild till den här:

 

Snygg va?

Vad tycker ni? Skriv i komentarerna!


/Rebecca

Av Rebecca - 8 juli 2012 20:30

Här kommer en jätte bra video med 71 olika personer som sjunger Roling in the deep tillsammans:

Bra va?

Komentera gärna vad du tyckte.


(Nummer 17, är inte det hon som är Cat i Victorius?)


(Det var Mathilda som visade mig det här klippet.)

Och igäntligen är det onödigt att länka henne med tanke på att hon har fler läsare än mig.   

Men hon är en bra vän och förkänar en länkning:

http://finaste-mattii.bloggplatsen.se/


/Rebecca

Av Rebecca - 8 juli 2012 18:48

Hej!

Kom nyss hem från en AIK match. (Fotboll!)

Gillar verkligen att se AIK spela bra precis som dem gjorde idag.

3-1 till AIK.

När det bara hade gått 5 min i matchen så stod det 2-0 till AIK.

När det hade gått 7 min i matchen så stod det 2-1.

Sen en bit in på andra halvlek gjorde AIK 3-1.


Bara så ni vet ni som kanske inte gillar AIK elr inte bryr er om fotboll, klaga inte på vad jag skriver om för det är min blogg och jag bestämmer vad som ska stå på min blogg!



Nu ska jag hjälpa Mathilda med hur man lägger in en roligare mus på sin blogg.

/Rebecca

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards