Alla inlägg under juni 2011

Av Rebecca - 30 juni 2011 21:29

Dt har liksom nt blivigt ngt bloggande har varit på golf-läger från kl 9.00-17.00

Så kmr man hem och e liksom slut!

Bara somnar vid tv:en!

Jah... Men dt har hänt roliga saker iaf!

T.ex Så såg jag Lasse Åberg (stavning) på golf banan, jag har fåt grönt kort och jah har fåt nya vänner!

Imorgon ska jag till Dalarna och spela cup! (Hela helgen)

Så dt blir nt ngt bloggande!

Om jah nt kan få ngn anan att blogga!

Men jah-jah!


Pise  

Aik

Av Rebecca - 26 juni 2011 20:04

Tjena!

Som ni kanske har märkt är jah aik:are!   

Iaf i fotboll!

Och aik vann med 2-1 mot trälleborg! (stavning)   

Men det skulle ha blivit 3-1 till aik!

De gjorde ett mål men enligt domarn var den ¨nt inne¨!   

Men de vann!   


Pise  

Av Rebecca - 25 juni 2011 22:16

Så var mitt vip slut!

Har även släppt En stor förelskelse del 2!

Men iaf det där om vip!

Jag ska nog köpa nytt efter sommaren!

Jag är liksom bortrest så mycket i sommar!

Men nu ska jag forsäta se filmen och ge datorn till min lile brosa!


Pise  

Av Rebecca - 24 juni 2011 14:32

Heej!

Idag vill mamma att jah ska fyra midsommar!

Oh jah undrar vrf det är ju så tråkigt!

Stäla upp en pinne och säta blommor på den! WTF!

Men jah nu sitr jah här som tur e!


Pise  

:)

Av Rebecca - 22 juni 2011 22:07

Vet ni...

... När jag skulle vara bollflicka (bollkalle) så var det bara jah där!  

(Förutom min coatch)

Så han skulle beröma mig!   

Desutom fick jah:

MARS

och:

2 Toblerone!

och:

Festis!

(3 st)


  


MUMS!!!!   

(Alla bilder tagna från google)


Men iaf!


Vad jah längtar till imorn!

Ska bli så kul!

Hoppas nt Emma är sjuk bara!   


Pise  

Av Rebecca - 22 juni 2011 17:47

Snart ska jag åka till A-lagets match och vara bollkalle!

Vet nt vrf men lät roligt!


Pise  

Av Rebecca - 22 juni 2011 13:45

Bara så ni vet så här det här tidsinstält!

För just nu gör jah säkert ngt med Emilia!

Men iaf!

Elr juste det var juh dt jkag tänkte säga! xD

Men jah 2 inlägg är bätre än 1 så jag behövde ngt att skriva om!

Men jah en ska kvar att säga... !


Pise  

Av Rebecca - 22 juni 2011 12:14

blev inget inlägg igår!

Va liksom med Emma hela tdn!

Och imorgon ska troligtvis jah och Emma åka och spela:

Minigolf!

(Bild tagen från Google)


Pise  

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards