Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Rebecca - 3 juli 2012 15:15

  Hej!

Igår kväll fans jag med på nyligen uppdaterade:

 

 


 


/Rebecca

Av Rebecca - 3 juli 2012 12:45

Hej!

här kommer de få...    men bra frågorna till min:

 


 
 
 

Patrik

Måndag 25 juni 19:11

Jag kom på denna frågan när jag såg toad :) Gillar du super mario typ spel eller figurer och vilket är din favorite spel/figure



  


             Sv: Jag är igäntligen inte så jätte intresserad av super mario men

                           jag råkar tycka att Toad bara är för gullig.


                    Favorit spel är nog MarioKart! (Att spela med Toad.)

                             Och min favorit figure är förståss Toad!



 
Misan

Misan

Torsdag 28 juni 16:25

Ta den bilder när toad grinar!! PS: Nu måste du länka mej!!! Du skulle ju göra de ändå! Jag har länkat dig, sååååååååå???? Får jag härma dej med att den första som kommenterar får nåt????????? PS: Din blogg är super finfin!

                 http://misansimsblogg.bloggplatsen.se


(Det mesta har jag svarat i redan på svar på komenter men frågan

           svara jag på igen eftrsom det här är Frågestund!)


Sv: Du får härma mig men jag skulle väldigt gärna vela att du skrev på

                din blogg att du fick idén från min blogg.


Det var alla frågor!


Ni får gärna forsätta ställa frågor fast det inte är frågestund!   


    


/Rebecca


Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards