Alla inlägg under februari 2012

Av Rebecca - 14 februari 2012 17:04

Jag slutade med nedräckningen för att jag tyckte att det blev väldigt enformigt!

Bara så ni vet.

Men idag ska jag spela tvärflöjt på en konsert!

Jag ska spela: Ring ring, Sill i dill, The train och The rose!   


Men här kommer ett youtube klipp (det handlar om sängar och sova  ) :

Vad tycks?

 


Men iaf... Glad alla hjärtans dag osv.        

Av Rebecca - 8 februari 2012 21:20

Den här e bara så grym, min kompis sjunger på den hela tiden:

 


Hahahaha den e så grym!!!!!

Av Rebecca - 8 februari 2012 14:00

Det är bara 10 dagar kvar!!!!!!!!!!!!


GUUUUUUUUUUUD vad jag längtar!!!!!!!!!

Av Rebecca - 7 februari 2012 14:00

Tjena bloggen idag e det elva dagar kvar ;)


 

Av Rebecca - 6 februari 2012 16:08

Sorry för att jag nu inte bloggat ngt (förutom nedräckningen.)

Ja... jag kan ju säga så här

... Det har med en penvässare att göra...

Och jaaa... en kille som slängde den ansiktet typ vid ögat...


Men iaf...

Jag lever och är inte blind... så nu e jag för hoppningsvis tbx på bloggandets banor!


Av Rebecca - 6 februari 2012 14:00

Guuuuuuuuuud!

Det e bara 12 dagar kvar!


 

Av Rebecca - 5 februari 2012 14:00

Only shit bara 13 dagar!!!!


 

Av Rebecca - 4 februari 2012 14:00

OMG 14 dagar = bara 2 veckor


 

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards