Alla inlägg under augusti 2012

Av Rebecca - 30 augusti 2012 18:15

Hej mina läsare!


Nu ska jag snart på golf.

Filippa och hennes mamma kommer och hämtar mig om typ en kvart.

Försökte blogga via min mobil när jag satt på tåget på väg till skolan, men det fungera inte...

Den laddade i hundra år typ!


E såååå trött asså ikväll blir det värkligen sova tidigt.   


/Rebecca

Av Rebecca - 29 augusti 2012 20:26

Hej. Försöker just nu se om det går att blogga via min ike androida mobil. Hoppas det fungerar! :-)

Av Rebecca - 28 augusti 2012 22:00

Hello my friends!


Idag har jag varit i skolan...

Repat med orkestern...

Varit med Emilia.


Imorgon är det ju simning igen.

Det är Veronica som tränar då!   


Imorgon ska jag även få:

• Fri surf på mobilen

• Gratis sms till alla

(Detta är inte bestämt än:)

• Beställa en skinjaka och en långärmad från Ellos.


Lyxigt?

Nej! Så bortskämd är jag inte.

Anledningen till typ allt är rea och billigt.


Nu borde jag värkligen gå och lägga mig!

Jag ska upp så där vansinigt tidigt imorgon, som jag ska börja göra typ varje dag!   


Godnatt iaf!

Bildkälla


/Rebecca

Av Rebecca - 27 augusti 2012 21:30

Hej!

Har inte mycke tid att blogga men jag kan säga att mitt liv går lite upp och ner för tillfället...

Har förlorat en vän men har även fått en ny...

(För privat!)

___________________________

Idag har jag varit på fotbolls träningen.

Var kul...

Imorgon ska jag ha orkester   och sedan vara med Emilia.

Vi har en hel del att prata om hon och jag.


Aja...

Min data-tid är nu slut, så jag ska nog sova...

Godnatt underbara läsare!   


/Rebecca

Av Rebecca - 26 augusti 2012 21:49

  Hej!


Imorgon ska jag till min andra skol dag den här terminen.   

Kul... Hoppas att jag får en ny vän...

Men nu måste jag stänga av annars så trycker min lille bror på strömavbrytaren...   

Han kommer inte göra det...


Men måste ändå sova ska upp tidigt imorgon... fast jag börjar sent...

Godnatt kära läsare, och sov gott!


/Rebecca

Av Rebecca - 25 augusti 2012 18:30

   Hejsan läsare!


Imorse så spelade jag (och mitt lag) en fotbolls match.

Vi spelade 1-1.

Även om mitt lag försänade att vinna.

I slutet så hade vi typ 7 bollar som antingen rullade på mållinjen, som gick i stolpen/ribban elr så tog målisen den.

Jaja 1-1 blev resultatet iaf.


Kom nyss hem från en lite shoppingrunda med mamma.

Det vi köpte var typ bara skolutrustning till mig och lite mat.

(Vi köpte några andra saker också.)

Bild på mina saker:

Fotade med en mobil så inte bästa fotot.


Nu tror jag att jag ska jobba på en ny del till The Life As Lisa Hök.


Senare ikväll så ska vi ha kräftskiva.

Själv gillar jag inte kräftor gör du?


/Rebecca

Av Rebecca - 24 augusti 2012 14:02

Hej!

Kom nyligen hem från den första skol dagen den här terminen.

Men självklart så måste jag passa på att bli typ förkyld nu när skolan börjar.

Skolan verkar passa mig.

Fick typ en ny vän också...

Däremot var de som tur var väldigt dåliga på att uppskata tid.

Vi slutade en kvart tidigt!   

Ska på fotbollsträningen sen fast jag nästan är förkyld!   

Måste snart stänga av datorn så jag hinner göra mig iordning.


I helgen ska jag spela fotbollsmatch.

Vad ska ni göra i helgen?


/Rebecca


Av Rebecca - 23 augusti 2012 21:27

Hej!Är just nu på väg hem från AIK matchen.Tyvärr blev det förlust för AIK.AIK skulle behöva bättre anfallare.Det är typ ingen i AIK som kan göra mål.De skulle behöva bli av med Martin Motumba (stavning?) också jag tycker inte att han är bra.Imorgon börjar ju skolan också.En normal person skulle nog kanske vela börja skolan för att träffa gammla klass kompisarna.Men jag som enligt min åsikt inte är normal börjar skolan för att jag vill lära mig.Jag tycker att lära är kul. Och i år ska jag satsa.Dessutom så börjar jag ju i ny skola där jag bara känner typ 2 pers.Inget emot nya vänner.När jag kommer hem ska jag bara äta ngt och sen sova./Rebecca

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards