Alla inlägg under maj 2012

Av Rebecca - 29 maj 2012 21:37

Hej...

Jag var hemma från skolan idag också... fast idag kände jag mig mer sjuk än igår!

Igår var det mest ont i halsen.

Idag känndes det mer som en förkylning.

Men kommer att vara hemma imorgon också.

Vilket är tråkit för imorgon skulle vi till Skokloster med klassen.

Men mamma har sagt att vi kan åka dit i sommar istället.

Hoppas att jag blir frisk snart igen.

Jag må vela slippa skolan men  att vara sjuk är så jobbigt!

Men nu borde jag värkligen sova!

Sova är den bästa medicinen.


/Rebecca


Av Rebecca - 28 maj 2012 16:45

Hej...  

Var inte i skolan idag pga. Ont i halsen.

Jag kan knappt prata!!!!  

Och det gör ont hela tiden.

Men nu ska jag spela sims.

Har inte orkat göra det förän nu!


/Rebecca  

Av Rebecca - 27 maj 2012 21:38

 

Hej!   

Har ont i halsen.   

Såg ni på Eurovision Song Contest igår?

Jag gjorde!

Ohhhh Loreen vann ju! Hon var ju helt klart bäst!

Ja och det här har jag ju redan sagt!

Kommer inte på något att skriva.

Jo juste firade mamma idag. Det var ju Morsdag! Eller är morsdag...

Simmade... men inte hela träningen. (Pga. Ont i halsen.)

Ja sims historien till sims bloggen: thesims-life.bloggplatsen.se

Är försenad. Igen!

Jag e väldigt dålig på det här.

Men jaja ska nog typ sova nu.


Skola imorgon!  


/Rebecca 

Av Rebecca - 27 maj 2012 00:58

Hej!

Såg nyss på Eurovision Song Contest och Loreen vann! Hon ägde ut alla andra!

Men näst bäst enligt mig i alla fall var Malta.

Men nu ska jag nog sova!

Länk till maltas låt: Här

Länk till Loreens låt: Här


/Rebecca

Av Rebecca - 26 maj 2012 20:45

Hej!

Kom på att jjag ska snart ner och kolla på eurovision song contest.

Jag hejar helt och hållet på Lorren!

Hennes låt: Euphoria


Ps.  


/Rebecca

Av Rebecca - 26 maj 2012 17:52

Hej!

Det här e vad jag köpte:

Strumpor

 

Linne

 

Linne

 

Bikini

    

As snygga shorts!


Det skulle vara ett par shorts till men det var några andra som han köpa dem.

Så mamma ska kolla på ngn annan HM affär. (SHortsen fanns på hm)

Länk till shortsen: Här.


Jaja ska nog göra ngt nu!


/Rebecca

Av Rebecca - 26 maj 2012 14:11

Hej!

Jag spelade fotbolls match idag sen åkte jag direkt till en konsert.   

Matchen blev 3-3. (Jag spelade inte hela matchen eftersom jag skulle till konserten.)

Att spela tvärflöjt på konserten gick bra föutom första låten. (Mina noter till första låten blåste iväg hela tiden.)


Ja och nu snart ska jag och mamma nog åka och shoppa!

Hoppas att jag kommer hem med massor av nya kläder.

Bilder på det jag köpt (om jag köper något) kommer att komma upp på bloggen när jag kommer hem.


/Rebecca

Av Rebecca - 25 maj 2012 19:42

Hej!

Kom på att jag inte hade gjort en ny omröstning på länge så gjorde en nu.

Den handlar om ni vill att jag ska ha en omröstning elr inte!

Snälla rösta!

Allt du behöver göra är att bläddra ner lite i bloggen och klicka på ett av svaren!

Det tar inte lång tid!

Kom på en till sak!

Jag börjar alltid ett inlägg med "Hej!".

Om ni tycker att det e störande skriv det i en komentar.

ni får gjärna skriva om ni inte tycker det e störande.

JAG VILL HS KOMENTARER!  


Jaja nu måste jag spela sims och försöka göra klart del 2 av min sims historia till sims bloggen.


/Rebecca 

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards