Alla inlägg under december 2011

Av Rebecca - 19 december 2011 19:27

Hej

Mina vänner har tjattat jätte länge nu på att jag ska skaffa skype!

Så nu har jag det gjort!

Och bara så ni vet!

Jag blir INTE vän med ngn som jag inte känner!


Peace

Av Rebecca - 18 december 2011 12:45

Hej

Jag vet att jag inte bloggar så mycket nuförtiden.

Men jag försöker faktiskt!

Jag har ju så många aktiviteter, skola julklappar som ska fixas!

Men nu ska jag blogga på min andra blogg också!


Peace

Av Rebecca - 11 december 2011 12:48

Hej

Har precis varit på genrepet till min dans uppvisning.

Jag har 2 uppvisningar en kl 14 och en kl 16!

Sen har jag sim tränning!

+ att jag är lite sjuk!

Hur ska jag greja dt här?

Ja... Jag är ju Rebecca!  


Peace 

Av Rebecca - 10 december 2011 12:01

Hej

Det har kommit ett nytt Goodgame spel på spela.se 

Det heter Goodgame-Empire.


Prova det!

Jag heter Rebban på Spela.se.

Adda mig!


Peace

Av Rebecca - 8 december 2011 20:40

Heej!


Idag har jag haft konsert med min tvärflöjt!   

Det var kul!

Och på söndag har jag dans uppvisning.

Allting börjar ta slut och snart är det jul!


Peace

Av Rebecca - 3 december 2011 22:43

Hej

Tänk snart är det jul!

Så man kan vänta!


(Bild tagen från google)

Peace

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards