Alla inlägg under oktober 2011

Av Rebecca - 30 oktober 2011 14:55

Heej

I det här inlägget ska jag förklara hur man lägger in en MP3 till sin blogg.

Börja med att gå in på:

http://www.mixpod.com/

Sen där så söker du på en låt/artist/grupp.

T.ex Lady Gaga.

Sen klickad du på +-tecknet om du vill läga till den eller så klickar du på play-knappen och då kan du lyssna på låten.

När du valt de låtar du vill ha så klickar du där:

 

Där väljer du hur du vill att den ska se ut.

Sen när du är nöjd så klickar du där:

Där väljer du vad den ska heta m.m

Sen klickar du på  

 SAVE (get code)

Sen om du inte redan är inloggad så står det att du måste skapa ett konto gör det sen får du en HTML-kod som du lägger in på bloggen.


(Sen gå du in på din blogg (om du har bloggplatsen.seblogg.se vet jag inte hur man gör).

Sen väljer du inställningar.

Sen väljer du Menyavdelningar.

Sen står det:

Typ av avdelning:

Där väljer du HTML-kod.

Den klistrar du bara in det du kopierat.

Och sen är det bara att klicka på skapa avdelning.)


Hoppas du förstog.


Peace


Av Rebecca - 27 oktober 2011 20:33

Det blir inget annat inlägg än det hära nu!

Peace

Av Rebecca - 26 oktober 2011 16:00

Heej

Nu ska jag berätta hu man fixar en klocka till sin blogg.

De andra grejerna kommer i andra inlägg. 


Gå in på http://www.clocklink.com/

Då ser det ut något såhär va:

Sen väljer du till vänster vad du vill ha för klocka t.ex

Sports:

   

Man kanske väljer fotbollen t.ex

Klicka då inte på fotbollen (den du valt).

Utan klicka under där det står View HTML Tag.

Då ser det ut så hära:

 

Och när det ser ut så hära så klicka helt enkelt bara på Accept.

Då ser dt ut så hära:

Och här så kan du välja färg på den, vilken storlek och välja vilken tidzon du vill ha. (I sverige har vi +1.00).

Sen när du gjort det så kopiera den översta texten.

Sen gå du in på din blogg (om du har bloggplatsen.seblogg.se vet jag inte hur man gör).

Sen väljer du inställningar.

Sen väljer du Menyavdelningar.

Sen står det:

Typ av avdelning:

Där väljer du HTML-kod.

Sen klistrar du bara in det du kopierat.

Och sen är det bara att klicka på skapa avdelning.

Hoppas ni förstog.


Peace




Av Rebecca - 25 oktober 2011 16:45

Hej igen

Här kommer min favoritlåt:

Vist är den bra!

Och jag tycker så synd om honom och mest om han flickvän!  

Men iaf här kommer texten så att ni kan sjunga med:


What are words


Anywhere you are, I am near
 Anywhere you go, I'll be there
 Anytime you whisper my name, you'll see
 How every single promise I keep
 Cuz what kind of guy would I be
 If I was to leave when you need me most
 
What are words
 If you really don't mean them
 When you say them
 What are words
 If they're only for good times
 Then they don't
 When it's love
 Yeah, you say them out loud
 Those words, They never go away
 They live on, even when we're gone
 
And I know an angel was sent just for me
 And I know I'm meant to be where I am
 And I'm gonna be
 Standing right beside her tonight
 And I'm gonna be by your side
 I would never leave when she needs me most
 
What are words
 If you really don't mean them
 When you say them
 What are words
 If they're only for good times
 Then they don't
 When it's love
 Yeah, you say them out loud
 Those words, They never go away
 They live on, even when we're gone
 
Anywhere you are, I am near
 Anywhere you go, I'll be there
 And I'm gonna be here forever more
 Every single promise I keep
 Cuz what kind of guy would I be
 If I was to leave when you need me most
 
I'm forever keeping my angel close


 

Peace



Av Rebecca - 25 oktober 2011 14:17

Tjena!

Åhh vad jag längtar till på torsdag... då ska vi ha Muffetime!

Ni vet när man får ta med sig godis och läsk till skolan.

Och sen sitter man och ser på flm och äter/dricker det man tagit med sig.


Jaja...


Peace


Av Rebecca - 19 oktober 2011 20:47

Heej

Åhh vad tråkigt det är i skolan.

Emma är ju i USA så jag är med Åsa.

Men Åsa värkar tycka att det är roligare att vara med mig när Emma är med.

Och inget dumt menat men Åsa är inte riktigt som jag.

Och det är Emma.

Jag längtar så tills hon kommer hem.

Jaja... Det är väll bara att stå ut.


Peace

Av Rebecca - 17 oktober 2011 18:50

Hej

Idag så gick jag till skolan gick hem på min andra lektion.

Jag mår liksom inte så bra.

Jag har suttit framför tv:n HELA dagen.

Jaja...

På fotbolls cupen gick det inte så bra.

Men men...


Peace

Av Rebecca - 14 oktober 2011 15:11

Hej

Under helgen kommer inte jag kunna blogga ngt för att jag ska ju på fotbolls cup.

Men... men...


Hejdå bloggen och bloggläsarna så länge!

Bara en sak till att skriva:


Peace

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards