Alla inlägg under juli 2012

Av Rebecca - 31 juli 2012 15:15

Hej!


(Bara så ni vet jag tycker att det här är pinsamt.)

Här kommer en dikt som jag har skrivit:


  

Vad tyckte ni om den?

Ingen proffs dikt.

Men som sagt i dikter tycker jag att det viktiga är att den har ett budskap och det har den här liksom den andra dikten som jag skrev.

Jag vet failat hjärta men aja!

  

/Rebecca

Av Rebecca - 31 juli 2012 12:00

Hej!


Dagens namn är Helen och Elin.


Jag känner två som heter Elin. En som bor i närheten av mig som jag lekte med när jag var mindre. Och en som gick på samma golfläger som mig.


Grattis till er och alla andra som har namnsdag idag!


 


/Rebecca


Av Rebecca - 30 juli 2012 20:26

Hej och hejdå kan väll säga!


Jag åker till Gotland om ca. 26 min.

Men jag måste hjälpa till att packa bilen och så.

Så det blir dags att säga adjö.

Kommer nog hem den 7:e tror jag.

Nu ska datorn av så hejdå!


/Rebecca

Av Rebecca - 30 juli 2012 12:45

Hej!

Jag har fått flera frågor om hur man för för att få en roligare mus till sin blogg.

Och jag gjorde faktiskt ett inlägg då jag förklarede hur man gör men det var ett tag sedan så jag tänkte att jag länkar till det:

http://musik-livet.bloggplatsen.se/2011/11/11/6641766-muspekare/


Om du klickar där så kommer du till ett inlägg som jag gjorde i slutet av 2011.


Om ni vill så kan jag även länka till hur man får in en klocka och hur man får in en mp3 till sin blogg.

Skriv en kommentar om ni vill!

Skriv en komentar om ni inte vill!


Dagens namn är Algot.


Jag känner ingen som heter Algot. Men grattis till alla ni som heter det!


 


/Rebecca

Av Rebecca - 29 juli 2012 17:45

Hej!


Här kommer några bilder från när jag var på Kolmården igår:

                                                                                   

Fina djur va?

Skriv en komentar om vad ni tyckte!


(Jag har tagit nästan alla bilder några bilder tog min mamma och min pappa.)


/Rebecca 

Av Rebecca - 29 juli 2012 16:15

Hej!


Dagens namn är Olof.


Jag känner ingen som heter Olof men grattis till alla er som heter det.


/Rebecca

Av Rebecca - 28 juli 2012 23:59

Hej!

Ida har jag ju varit på Kolmården, det var jätte kul!

Bilder kommer om jag hinner imorgon. Vi ska ju packa inför Gotland!

Vi åker 30:e.


Dagens namn är Botvid oc Seved.


Jag känner ingen som heter så.


Men nu borde jag nog sova, jag har lite att ta igen från förra natten då jag sov ca 4 1/2 h... 


/Rebecca

Av Rebecca - 28 juli 2012 08:15

   Hej!

Idag har jag varit med om ett historiskt ögonblick...

... Jag gick upp kl 7.00 på sommarlovet!!!!!


Okej jag driver en hel del nu men jag gick faktiskt upp kl 7.00

Ganska duktigt av mig med tanke på att jag såg hela os invigningen igår-idag.

Den slutade vid 01.46 om man ska vara exakt!

Den skulle igäntligen ha slutat kl 1.


Men nu ska jag närsomhelst åka till Kålmården!

Jag håller bara på flyttar över bilder från kameran till datorn så att vi ska kunna ta några bilder på Kålmården!

Det är 7 min och 30 sekunder kvar!   


Men tack vare att jag skulle flutta över bilderna så hinner jag ju blogga!   


Här kommer en bild som jag tog igår med kameran:

/Rebecca

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Skapa flashcards