Alla inlägg under april 2011

Av Rebecca - 30 april 2011 16:38

Jag ska till en majbrasa senare kanske tar några bilder!

Av Rebecca - 30 april 2011 14:01

Man blir riktigt trött av att jobba!

Jag la in en rolig video på rosahjärtat´s blogg ska jag lägga in den här med skriv i komentarena vad ni tycker!


 

Av Rebecca - 30 april 2011 10:18

Jag bloggar på Rosahjärtat´s blogg den äger och jag får blogga hela helgen ipppppp!!

Läs henes blogg:

http://msprosah.blogg.se/index.html

http://msprosah.blogg.se/index.html

http://msprosah.blogg.se/index.html


Ni måste läsa den den är hur bra som hälst   


Ses på:

      

Movie star planet

Av Rebecca - 29 april 2011 21:36

Snälla läsare!

Kan ni börja komentera mer det är så tråkigt jag ser att det är folk som läser men jag vet inte vad de tycker!

Så snälla komentera mer!

Av Rebecca - 29 april 2011 21:23

Kommer aldrig sluta skriva att du e en gulliz särsilt inte när du skriver så här:


   

Av Rebecca - 29 april 2011 21:05

   Dagens gulliz!

Kolla här:

 


Rosahjärtat!

       


 

Av Rebecca - 29 april 2011 20:54

Jag hinner liksom inte blogga elr göra läxor   

Så jag misa spel saken   

Men nu tar jag mig saman!

Ni vet den där talangjakten jag var med i vi kom tvåa... men de som vann var inge bra ta inte illa upp om ni läser det men ni borde göra lite mer i takt!

Men iaf Rosahjärtat ska bort så någon ska få blogga hela helgen på henes blogg hoppas det är jag! SNÄLLA Rosahjärtat va en gullizzzz mot mig plise!

Av Rebecca - 28 april 2011 21:30

Förlåt!

            

Men har inte kunat blogga har varit så närvös för en tävling vi ska ha i skolan imorgon kommer typ DÖ   

Men iaf ska försöka blogg mer för jag såg att jag hade 24 läsare den 26 april och jag gjorde ingen reklam vad jag mins iaf inte till mer en 3 st! Så snälla stan läsare!


Ps. Alla som är ledsna/arga för att jag inte har skrivigt något i bloggen på två dagar skriv det i komentarena men kom ihåg var ärlig!


Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Skapa flashcards