Alla inlägg under november 2012

Av Rebecca - 24 november 2012 17:55

Hej!


Jag har typ pluggfeber!

Med det menar jag att jag tvingas plygga! :(

Och det leder till att min bloggning inte blir bra.


Idag tvingas jag att dammsuga och plugga... Men pallar igentligen inte!

Jag vakna vid 14.45 idag!

Det syns att jag sovit lite under helgen...

Har tagit 2 sprutor... Fredags i skolan... Det gjorde ont! Efter det var jag hos mormor, vi fixade med hennes nya dator m.m


Nu borde jag nog verkligen dammsuga fast min nacke inte vill. Den gillade nog inte att jag sov i 15 h!


/Rebecca


Av Rebecca - 23 november 2012 16:05

Hej, jag sitter just nu i bilen på väg till min mormor. Och min lille bror sjunger och dansar gangam style! :(
Nu ska jag inte skriva mer då kommer jag att spy ner mobilen. Blir lätt åksjuk.
/Rebecca

Av Rebecca - 15 november 2012 23:00

Heej!


Igår så hade min bästis namnsdag! Hon heter ju Emilia som de flesta av er förhoppningsvis vet...

Men hon hade iaf namnsdag igår och eftersom mitt sims 3 årstider kom igår så han jag aldrig gratta henne!

Men jag grattar henen nu iaf! (Även om hon inte brukar läsa min blogg...)

GRATTIS EMILIA!   

Och alla andra Emilia också... Hehe...   

Men nu efer att länge jobbat på en so uppgift som ska in imorgon så ska jag sova.

(Anledningen till sista minuten är att årstider kom en dag för tidigt!)

Aja... Hoppas jag får A! :)


Nu ska jag verkligen sova!

Imorgon ska jag hem till Cornelia efter skolan vi får se ifall jag bloggar ngt där kanske...

Efter att jag varit hos Cornelia ska jag hem äta middag och sedan se på film och äta fredagsmys med min lile bror.

Min mamma, min pappa och min storebror ska gå på bio och se en barnförbjuden film!

(Och som ni vet e ju min stora syster i England.)

Så... Min pappa litar inte helt på oss... Jag tror att det kan ha att göra med att jag och min lille bror är bra på att bråka men ändå så kommer farfar till oss. Och det är bra för han stjusar hem mig från Cornelia så jag sliper åka komenalt.


Men som jag försökte säga förut så ska jag gå och lägga mig nu!!!


/Rebecca

Av Rebecca - 13 november 2012 20:21

Ja jag e så himla trött asså! Måste sova. När jag kom hem från england så var kl typ 00.00 och man behövde packa till skolan dagen efter. Jag döv 5 h och 30 min! Nice... NOT!!!
Aja... Nu ska jag bara duscha, har varit på fotbolls träning.
Ps. Jag fick efterrätt idag:

Av Rebecca - 12 november 2012 00:58

Hej idag har jag varit i studion där de spelade in alla hp filmerna! Här kommer några bilder, fler kommer när jag kommer hem till Sverige och kan föra över bilder från kameran till mobilen:

:D

Av Rebecca - 9 november 2012 14:33

Heeej!! Det är jag som är Cornelia. Jag tror Rebecca skrev nånting om mig... Jag har ingen egen blogg för om jag hade det skulle jag nog glömma efter två veckor XD. Vi hade kursföreläsning idag, om "jordens yttre krafter". Annars hände inte mycket... Jo, vi fick saft och bulle :D

Av Rebecca - 9 november 2012 10:07

Hej sitter just nu på kanten på min säng här på hotellet i England. Lite snart ska vi åka härifrån till ett annat hotell för att sedan åka och hälsa på min syster som pluggar här. Till frukost åt vi väldigt brittiskt jag åt typ 6 st toster! XD Här kommer en bild på den typiskt brittiska utsikten från hotell fönstret:

Av Rebecca - 8 november 2012 17:11

Ja jag åker nu och min kompis Cornelia kommer att blogga här!


/Rebecca

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards