Alla inlägg under november 2011

Av Rebecca - 25 november 2011 21:31

Hej!

Vet ni vad min stor syrra gjorde?

Hon skulle hjälpa och jul-pynta.

Då skulle hon prova en lampa, men den fungerade nt så hon höll på med den lite och då stängda alla datorer av sig!

Gud!

Nu fungerar det igen men sims sparades ju inte!


Peace

Av Rebecca - 19 november 2011 17:14

Nämen hallå!

Tänk att det bara är 8 dagar kvar till första advent.

Vad säger ni, dags att börja jul-pynta?


Peace

Av Rebecca - 11 november 2011 17:48

Hej

I det här inlägget ska jag berätta hur man lägger in en mus-peckare till bloggen.

(Som vanligt kan jag bara till Bloggplatsen.)


Börja med att gå in på; http://www.cursors-4u.com/.

 

¨Här väljer du vad för sorts muspekare du vill ha!¨

T.ex Cute.

 

¨Här kan du välja vilken muspekare du vill ha!¨

T.ex. Den gula mustaschen.

      

¨Kopiera den där texten!¨

Och klistra sen in den i Inställningar - Menyavdelningar, sen väljer du HTML-kod.

Sen klistrar du bara in och skapar menyavdelningen.

En lite bettre förklaring finns här:

http://msp-rebban.bloggplatsen.se/2011/10/26/6527616-klocka-mp3-och-muspekare/

Längst ner sågot som!


Peace


Av Rebecca - 8 november 2011 13:55

YES!

Äntligen är Emma hemma från USA.

Gud vad jag har längtat på dig.

Jag har ingen flöjt idag sjuk lärare, så jag och Emma ska typ vara!  

Gud vad kul.

Och jag har kommit på en sak.

Jag har börjat använda ordet ¨gud¨ rätt mycket.

Jaja...

Nu ska jag forsätta att chatta med Emma på msn.


Peace

Av Rebecca - 7 november 2011 15:35

Heej!

Ska på dans och fotboll nu.

(Vanlig måndag)


Peace

Av Rebecca - 3 november 2011 20:47

Tjenixen!

Hur mår ni idag?

Själv mår jag rätt bra.

Idag har jag varit och sjutit luftgevär.

Igår va jag med Andreas (min bästa kompis).

Dagen inan det var jag i Kista och såg på bio med Emilia och sen efteråt shoppade vi.

Jag köpte två tröjor (en vanlig och en pjamas tröja) och ett par tights.

Jaja.   

Nu ska jag nog spela sims3.


Peace

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards