Alla inlägg under maj 2011

Av Rebecca - 31 maj 2011 20:56

Som jag har nämt är jag designare.

Här kan ni få se några utav bilderna:

                                          Vad tycks?

Skriv gärna det i komentarna och viktigast av allt ljug inte!

Jag blir inte ledsen om någon skriver att de är fula men jag blir ledsen om någon inte komenterar!

(Jag vet att det blev suddigt och konstigt men var liksom stresad när jag tog bilderna!

Det här är nog rekård på längsta inlägget!


Pise   

Av Rebecca - 31 maj 2011 19:43

(IRL)

1. Jag är bra på matte.

2. Jag älskar musik.

3. Jag är väldigt bra på romantik!

4. Jag kan inte rita.

5. Jag fick min första mobil när jag var 10.

6. Jag älskar att gå i linne.

7. Jag är mogen för min ålder.

8. Jag älskar att shoppa och designa kläder.

9. När jag blir stor vill jag bli sångare elr kläd designare.

10. Jag är en fegis när det gäler att prata med vuxna.


Ja det där var tio saker som ni inte behöver veta men ni fick reda på endå!


Pise   

Av Rebecca - 31 maj 2011 17:06

På birka köpte jag ett mobilsmycke (det här)

    Coolt va?

Skriv i komentarena!


Pise   

Av Rebecca - 31 maj 2011 16:39

Ja... idag och imorgon är det Guldpandadag och det är bara då det är kul!

Så då blir det kul!

Tyyyp!!!

Några coola tjejer:

Ni tycker säkert att jag är barnslig men när det är Guldpandadag blir det faktxt rätt roligt!


Prova!


Pise     

Av Rebecca - 31 maj 2011 14:51

Va hos Emilia typ en halv tilme men hon skulle iväg så det blir blogg dag! :)


Pise   

Av Rebecca - 30 maj 2011 21:33

Fet kul att vara på Birka... !

... OPS! Jag har glömt att beräta för er att jag skulle till Birka med skolan!

Men nu har jag gjort det!

Köpte en sak, lägger upp den imån för har ing aktiviteter då!

Har ni varit på Birka? (Björk ö)

Skriv i komentarena!


Dessutom när jag kom hem han jag bara äta och byta om för sen skulle jag på min egen dansuppvisning!

Jobbig måndag som alltid!


Pise   

Av Rebecca - 29 maj 2011 14:29

Håller på att fixa en kalender för nedräckning till sommarlovet!

Men är inte klar och ska på simningen nu så forsäter kanske efter!


Pise   

Av Rebecca - 29 maj 2011 10:05

Ni har väl inte glömt att det är mors dag idag?

Det har iaf inte jag gjort!

Älskar dig mamma!

Bild till dig:


MOM
Hoppas du gillar mig fast jag inte gjort den för hand typ!

Men iaf!

LOVE YOU!


Pise   

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Skapa flashcards