Alla inlägg under juni 2012

Av Rebecca - 30 juni 2012 12:00

Hej!

Du har väl inte missat allt spänande som står i min menyrad:

             


Kanske inte så jätte spänande men men...


 


/Rebecca

Av Rebecca - 29 juni 2012 12:00

Hej!

Ska börja med att till varje inlägg så har jag en slumpad bild som jag har tagit själv.

Detta börjar jag inte förän tidigast när jag har kommit hem från fotbolls-cupen .

(Jag kommer troligtvis hem den 1/7-12 elr 30/6-12.)

Från och med nu så är alla bilder som visas på bloggen mina, alltså vill säga att jag har tagit dem.

Det gäller så länge jag inte säger ngt annat!


Det är även så att bilder och text på min blogg får inte kopieras och användas på egen blogg/hemsida m.m.


Jag ska även skriva detta i min menyrad men jag ville bara att ni skulle veta det!


 


/Rebecca

Av Rebecca - 28 juni 2012 12:00

Hej!

Tycker ni att jag ska byta profilbild till den hära:

 

Eller så har jag kvar en bild på toad...

... Men om jag har kvar en bild på Toad, vilken toad bild ska jag ha?

1:  

2:        

3:

4:


Snälla svara i komentarerna!

Försten som skriver vad den tycker att jag ska ha för profilbild får en länkning till sin blogg/hemsida.

Om personen inte har någon blogg/hemsida så får den en lite mini intervju!


Den som vinner får sin länk/intervju tidigast måndagen den 2/7-12!


 


/Rebecca

Av Rebecca - 27 juni 2012 18:39

Hej!

Ska börja med en ny sak här i bloggen:

 

Alla som komenterar en fråga elr något som jag vill svara på blir ett inlägg!   

Nu ska jag packa inför imorgon!

Ska 6.50 för att åka på fotbolls cup!


/Rebecca


Av Rebecca - 26 juni 2012 22:20

Hej!

Idag fyller... min storebror år!

Han blir 17.

Han fick några Coca Cola flaskor och en påse med Jordnötter av mig och min familj!   

Han önska sig ju inget och det är tråkigt att bara ge pengar!

Ni har väl inte missat att jag åker bort nu på torsdag alltså den 28/6-12.

Och jag kommer hem söndagen den 1/7-12

Jag ska på fotbolls-cup!!!   

Därför kan det vara väldigt svårt att blogga!

Men jag ska se jag kan kanske göra några tid inställda inlägg.

Så räkna med något inlägg iaf!

Nu vill jag till min säng och sova innan jag somnar här vid datorn!

Jag är rätt trött!   


/Rebecca

Av Rebecca - 25 juni 2012 20:41

Hej!

Du har väl inte missat att jag har frågestund nu fram till den 2/7-12.

Det är bara att fråga på inga frågor är för dumma!

 


/Rebecca

Av Rebecca - 25 juni 2012 17:59

Hej!

Min omröstning är nu avslutad...

... Och resultatet blev så att jag ska ha en Frågestund!

Det är bara att ställa frågor! Gärna hur många som hälst!

Defår handla om vad som hälst, och kom ihåg:

Inga frågor är för duma!


Jag har även en ny omröstning snälla kolla in den!

Det tar max 1 min! Oc du måste välja mellan 2 val! Det är lätt!!!


/Rebecca

Av Rebecca - 24 juni 2012 22:41

Hej!

Kolla just min omröstning! 3 till som röstat lite klent men bra.

Men problemet är att det är lika! SÅ snälla kan ngn till rösta så jag får ett svar om jag ska ha en Frågestund elr inte!


Dessutom har min statistik ökat.

Jag har fortfarande inte många läsare men jag har tillräkligt många för att jag ska vara nöjd.


Välkommna alla nya läsare hoppas ni gillar min blogg!


Ja idag... Jag gick upp klockan 9 för att åka ner till ip och springa med mamma.

Jag kan avslöja att jag var väldigt nervös inför detta!

(Det råkar vara så att även om jag tränar en hel del så har jag inte den bästa kondisen.)


Men jag och mamma joggade först 2 km.

Sen drack vi lite vatten och sen joggade vi lite snabbare än föra gången.

Då jogga jag 800 m till och mamma typ 700 m.


Jag är riktigt stolt över mig själv!


Sen när jag kom hem så duscha jag och sen låg jag i soffan och kolla på alla sommarlovs avsnitt som har varit.

Jag låg där hela dagen! Eller jag åt mat och kollade på en del av Fotbolls-EM England-Italien.

Men annars hela dagen!


Jag hade en konstig dröm inatt igen. Men den har jag tyvärr inte tid att beretta om nu!

Jag måste sova för jag ska på golfläger och fotbollsavslutning imorgon!

Plus att om jag inte går på toa snart kommer jag att kissa på mig!   


/Rebecca

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards