Alla inlägg under juni 2012

Av Rebecca - 23 juni 2012 23:50

Hej!

Har börjat med en ny sak det heter Äkligt, äkligare äkligast.

På bärettar man 3 äkliga saker som hänt under dagen.

Om det har hänt tre äkliga skar under dagen så klart!

Och det har det för mig idag!

Jag var i förmiddags hos min storasysters pojkvän. (Vi skulle vara katt vakter.)


Äkligt: Man får hår överallt! (Katthår från katterna.)


Äkligare: En av katterna hade bajsat på golvet i badrumet!


Äkligast: Vi skulle diska och då öppna vi komposten, och GUD vad det stank! Då hade maten som låg i komposten ruttnat. Och sen hade påsen gått sönder så det droppa spyfärgad vätska från den.

+ att min stora syster spyde när hon skulle töma ut vätskan.

(Och det gjorde inte att det luktade bättre.)


Ja det var det.

Jag och min stora syster har städat våra två fråd hela dagen idag.

(Eller inte hela dagen men i 6 timmar och 50 min!)

Det var jobbigt! Det var liksom inte bara lite stökigt!!!   

Sen när vi var klara kl 21 så såg vi en film.

Där har ni andledningen till att jag bloggar vid kl 23.50

Godnatt bloggen och sov gott!    


/Rebecca

Av Rebecca - 22 juni 2012 20:31

Hej, sitter vid ute bordet på tomten. Ska precis äta glas och jordgubbar!Har redan ätit tårta! :-)Kul med midsommar eller vad säger ni?Har lite bilder som jag kan lägga upp sen men måste redigera först.Och det går inte att redigera via mammas mobil!Borde vara lite aktiv nu och inte hoppa på med mobilen!/ Rebecca

Av Rebecca - 21 juni 2012 11:05

Godmorgon!

Jag vaknade nyss.

Alltså jag drömde en liten konstig dröm i natt.


Jag drömde att jag, mina kompisar och några som jag inte kände spelade typ som Vattenpolo men vi kastade ringar.

Jag har för mig att mitt lag hade typ några gula västar på oss elr ngt.

Laget som jag var med i spelade lika bra som det andra laget men när jag med hjälp av några andra i laget gjorde mål så vann mitt lag.

Men då sjöng jag och mitt lag:


We are the winners, we are the best

Att vi får spela fotboll ja det betyder mest

Men även om vi losar så kämpar vi ändå

För vi är bästa laget som alla hejar på.


Sen skrek jag:

- Oj märkte ni att vi sjöng fotboll?

Och alla började skratta.

Sen sjöng vi igen men då började alla sjunga fel efter:

Att vi får spela polo ja det betyder mest.

Och sen började alla skratta igen och sen vaknade jag.


Lite anorlunda dröm va?

Hur kommer det sig att jag drömmer ngt sådant, och sen kommer ihåg det?

Undra om jag sjöng i sömnen elr om jag bara drömde.

Jag tycker att det var en konstig dröm, vad tycker ni?


/Rebecca

Av Rebecca - 21 juni 2012 11:00

Alvarligt?

Det är 1 person som har röstat i min omröstning.

Och den personen har svarat negativt.

Visst negativt är bättre än inget...

Men kom igen nu!!!

Är så himla räda för att slösa bort 1 minut på att skriva en komentar/rösta i en omröstning...

Vet ni hur glad jag blir när jag får 1 komentar?

Tillräkligt för att säga att det inte är slöseri med tid iaf.

Tänkte snart fixa en ny omröstning men snälla kan inte åtminstonde en till person rösta i min gammla omröstning.

 


/Rebecca

Av Rebecca - 20 juni 2012 22:55

Hej!

Jag har tittat runt lite efter ställen som gör att man kan få fler läsare på bloggen.

Och jag fixade på flera stycken.

Men nu i efterhand tror jag nog att jag ångrade mig lite.

Tänk om det bara är en fejk och jag som har lämnat ut mitt lösen för att registrera mig...

Vad tror ni?

Var det bra elr dåligt?

Alvarligt... Kommer jag kunna somna i kväll elr? Förhoppningsvis!

Oj... kollade nyss på klockan och såg att den redan var 23...

Tar det så lång tid för mig att skriva elr?

Borde kanske sluta... Hejdå!

Hörs... ses...


/Rebecca


Ps. Gillar ni mitt lite nya sätt att skriva på?

Alltså när jag skriver lite vad jag tänker. (När det kanske ser ut som att jag pratar med mig själv.

Gillar ni det?

Skriv bara en snabb komentar!

Elr är ni räda för att slösa bort en minut av erat liv?

Av Rebecca - 18 juni 2012 19:53

  Hej!

Kom nyss hem från fotbollsträningen.

Kul var det men jobbigt.

Jag märker att igäntligen har jag väldigt dålig kondis.

Men som jag brukar säga. Det är bara så jag är.

Det är klart en sån sak går ju att ändra.

Men problemet är ju att jag råkar ju vara lite lat också!


Var med min kusin och Emilia idag.

Vi gick till lite lekparker.

Det är faktiskt lite kul att få vara liten på nytt.

Men jobbit. Jag måste ha haft mycket bättre kondis då!

Jaja... Nu ska jag nog be min lille bror attt sluta kolla på vad jag skriver.

Jag borde kanske äta också...


/Rebecca

Av Rebecca - 18 juni 2012 12:51

Ja... Rubriken säger ju detmesta!

Ngn som har ngn ide om vad jag kan blogga om?

Snälla!

Ni som läser min blogg vad vill ni ha mer om?

Snälla säg ngt!!!!


/Rebecca

Av Rebecca - 17 juni 2012 16:34

Hej!

Nu ska jag åka och hämta min kusin!

Hon har arit här sen åkte hon till min moster men nu ska hon vara här igen.

Detta gör och har gjort att jag inte hinner blogga.

Men nu måste jag åka! Hejdå!


/Rebecca

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards