Alla inlägg under maj 2011

Av Rebecca - 7 maj 2011 16:52

Kan ni vara snälla och se mina filmer!

Behöver liksom jette mycket sc snälla!

Den som hjälper mig mäst blir veckans movistar!


Kolla in skylten jag gjorde:

 

Av Rebecca - 7 maj 2011 16:49

Har bästämt mig för att ha en veckans moviestar i stälet för dagens moviestar!

Vad tycks om det skriv i komentarena!

Av Rebecca - 7 maj 2011 09:55

Har ni sätt den där tävlingen på disneychannel?

När man designar sina egna skor?

Kolla vad jag gjorde:

 


 

Vad tycks?

Skriv i komentarena!

Vilka var finast?

Skriv i komentarena!


Här är en länk dit:

http://disney.se/magi-pa-waverly-place/sneaker-styler/


Designa dina skor du med, och tävla om att vinna två biljetter till London!

Av Rebecca - 5 maj 2011 19:15

Har det här någonsin hänt dig:

  Hela skärmen blir så här!

Fatar 0!

Om det hänt er skriv det i komentarena!  

Av Rebecca - 3 maj 2011 17:06

Spel grejen är tbx!

Kolla:

  

Jag fick t.o.m pengar när jag vann:

  Haha fick 2 st 20:or 2 gånger, 2 5:or OCH en 10 och en 5!


Så jag har fåt rätt mycket pengar   

Ska på martch senare men ska spela tills jag blir tokig först!

Av Rebecca - 3 maj 2011 14:46

Är någon sur för att jag inte bloggar ofta för tillfälet?

Skriv i komentarena då!

Av Rebecca - 2 maj 2011 21:39

Grattis på födelsedagen   


Läs på din blogg så har du lite finare saker!

Ska nog fixa något på msp med men det blir nog imorgon måste iväg ses!   

Av Rebecca - 1 maj 2011 18:52

Jag är typ sjuk!
Jag måde inge bra aså!
Så jag kunde inte åka på simträningen som jag inte kunat vara med på på jette länge!
Jag sov från ca 16.00 till nu 18.40




Ps. Skrev ekskt sama sak på rosahjärtat´s blogg:

http://msprosah.blogg.se/index.html

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards