Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Rebecca - 19 maj 2011 20:37

YEY imorgon är det MT!   

MT är en förkortning för Muffetime!

Det betyder att man får ta med sig godis och läsk och så ska vi se på film en hel läktion!

Det ska bli så kul!

Pratar mer om det när jag kommer hem imorgon!


Pise   

Av Rebecca - 19 maj 2011 19:50

Ska börja med en ny sak som heter hissar elr dissar!

Om man hissar något betyder det att man gillar något om man dissar som ni vet betyder det att man inte gillar!

Jag kan t.ex lägga upp en bil och fråga hisar elr disar, då ska ni skriva i komentarena om ni hissar elr dissar!


Här e ett t.ex:

 

Hissar elr dissar?

Av Rebecca - 19 maj 2011 19:32

Rubriken säger allt!

Vad kul det var!

Har s k i t mycket animeringar och bakrunder för det var bara det jag köpte, men det blev sc över så jag kommer nog köpa några saker från min ö-lista!

 

Av Rebecca - 19 maj 2011 16:18

Vad i ***!

Jag vann på galna kort så snura jag julen jag fick 20 sc på varje!

Men jag fick inte pengarna det stog du har vunnit 20 sc över båda julen men pengarna kom aldrig! Så jag mailade supporten!

Hoppas det löser sig anars!  Smilyn som var här har tagits bort! 

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards