Alla inlägg under augusti 2012

Av Rebecca - 8 augusti 2012 21:30

Hej!

Sitter och kollar på videor från Granhammar studio.

Granhammar studio är vad min storasysters pojkvän Johan och Johans kusin kallar sig när de gör filmer.

Deras filmer är jätte roliga!

Särskilt Insane roadtrip den är bara för kul!

Här kommer den:

Visst var den kul?

Johan är inte killen som kör.

Killen som kör heter Ken och är alltså Johans kusin.

(Johan är min storasysters pojkvän.)


Här kommer några andra roliga videor men inte lika roliga som Insane roadtrip som Granhammar studio har gjort:

Ja som sagt inte riktigt lika bra. Men ändå inte dåliga.


Vad tyckte ni?

En komentar är aldrig förgäves!


(Bloggen är fortfarande under arbete!)


/Rebecca

Av Rebecca - 8 augusti 2012 18:52

Bara så ni vet kommer bloggen att vara under arbete en stund nu då jag kanske gör om lite och provar nya headers och så.

Vill bara informera er så ni inte blir förvånade om bloggen ser anorlunda ut.


/Rebecca

Av Rebecca - 8 augusti 2012 12:00

Hej!


Dagens namn är Silvia och Sylvia.


Jag känner ingen som heter så men våran drottning här i sverige heter ju Silvia. Så grattis till dig drottningen!


Och även ett grattis till alla ni andra som har namnsdag idag.



/Rebecca

Av Rebecca - 7 augusti 2012 21:43

Hej!


Sitter vid datorn och äter lite gammalt godis.


Kom hem vid 4 på morgonen imorse.

Somnade vid 7 på morgonen!   


Sov 5 timmar, känner sig rätt trött.

Jag ska nog ge mig på att fixa en ny header innan vi åker till spanien.

(Vi åker typ om 4 dagar.)

Jag vet kom nyss hem men mamma fick sen semester i år så då blir det såhära.


Vart har komentarerna tagit vägen?

Vrf är det ingen som vill vara med i tävlingen?


Ska nog försöka att åtminstonde påbörja en header nu.

Det vill säga om inte mamma och pappa sitter och kollar på ngn film jag vill se.


Foton kommer förhoppningsvis de närmaste dagarna. Beror på hur lat jag är...


/Rebecca

Av Rebecca - 7 augusti 2012 12:00

Hej!


Dagens namn är Dennis och Denise.


Jag känner ingen som heter så!


Men grattis till alla ni som har namnsdag idag.



/Rebecca

Av Rebecca - 6 augusti 2012 16:15

Hihi...

Vet ni en sak...

I Örebro så finns det som en ort som heter...

..."Ingenting"   


Jag lovar!

När jag var i Örebro på fotbollscup så stod det en skylt som pekade åt ett annat håll en dit vi skulle åka och på den stod det Ingenting!   


Haha!!!


 


/Rebecca

Av Rebecca - 6 augusti 2012 12:00

Hej!


Dagens namn är Alfons och Inez.


Jag känner ingen som heter ngt av de namnen men grattis till Alfons Åberg.


Och grattis till alla ni andra som har namnsdag idag.



/Rebecca

Av Rebecca - 5 augusti 2012 12:00

Hej!


Dagens namn är Ulrik och Alrik.


Jag känner ingen som heter varken Ulrik elr Alrik men jag vill gratta Ulrik Munther.

(Jag har varit fan av honom ända sedan han var med i lilla melodifestivalen.)


grattis till alla ni som har namnsdag idag.



/Rebecca

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards