Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Rebecca - 7 juni 2011 23:02

Pappa sa till mig att jag skulle öva på min tvärflöjt nere!   

För att Marcus min lille brosa kunde nt sova då!

Sen gick pappa och borsta tänderna på Marcus, då tänkte jag att jag skulle kunna öva en gång till i mitt rum!

Sen lite senare så kommer pappa och Marcus in i mitt rum och skriker för att Marcus nt kan sova!

Och då svor jag! (Första gången ngn fick mig att svära högt på typ 5 år)

Grattis pappa du fick mig att svära!   


10/6-12: Guuud så omogen jag var!!!!!!!

Och sen börja jag as gråta!   


Och sen har jag streikat (stavning) sen dess!

Kommer nt orka brännboll martchen mot lärarna imorgon!

Jah ska gå och läga mig nu!


(Detta inlägg har ändrats den 10/6-12)

10/6-12: Nu är jag mycket mer mogen och inser att jag var trött och pappa igäntligen inte gjorde något stort fel.

Så förlåt pappa.


Pise  

Av Rebecca - 7 juni 2011 19:23

Asså jag älskar att göra så här:

Så himla kul!


Pise  

Av Rebecca - 7 juni 2011 17:14

Jag och Emma var ju och shoppa elr jah... hon följde med när jah shoppa!

Men det här köpte jag:

En tröja med en gullig hund på!    

     

Snygga shorts som jah hade till skolan idah!

Lila linne!

Örhängen men de höpte jag föra gången jag var och shoppa!

Hehe man ser att örhängerna är köpta på Kappahl!   

Har jag bra klädstil elr suger den?


Pise  

Av Rebecca - 7 juni 2011 15:17

Här är ett test för att ni ska typ lära känna mig:

Snodde testet från RosaHjärtas blogg som snodde det från binkys blogg som tog den från ID4s blogg XD


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Typ 1 elr 2

Vad tycker du om kärlek?  I ♥ it!

När kramade du någon sist? Idag....
Saknar du någon speciell person?
Jah... Andreas min bff!

Har du svårt för att bli kär? Nep, men jag har svårt för att våga fråga chans!

Är du singel? Jah, typ alla killar e juh fula! 
När fick du senast en komplimang? 
Idag ¨snygga shorts¨ 


HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös: Nt vad jah vet...

Hånglat med nån riktigt ful: Nej, usch alldrig i livet... Hoppas jah!

Hånglat med fler än 50 pers: Hallå?!? Jah är 11 så alltså NEJ!

Gjort något riktigt dumt? Ja det är klart nämn ngn som nt gjort ngt dumt!

Gjort något du verkligen ångrar? Jah tyvär många gånger!

Åkt ambulans? Nej!

Gjort nåt olagligt? Tyvär så jah!

Fått din mamma att gråta? Ja...


Slagit ner någon? Det är klart jah har...

Skämts över dina föräldrar? Jah typ varje dag! Men jah älskar er endå! 
Sagt jag älskar dig och menat det? Jah daaaa! 
Tar du droger? Tror du att jag är helt Fak*ng galen elr!   
Dricker du? Saft jah!

Vilka kläder sover du i? Mitt natlinne med en gullig hund på!    
Vad hatar du verkligen? Galna idioter, mat jah inte gillar och snusk!
Varit kär? Jah har levt 11 år dt är klart jah varit kär!

Är du ensam nu? Typ, min lille brosha är på nedervåningen men annars, jep!

Vill du gifta dig? När jah blir äldre tror jah!

Vill du ha barn? Nu råkar jah vara 11 men... när jag är typ 20+ kanske!

GILLAR DU:

 
Godis? Jep, LOVE IT!
Glass? Jah fast godis är godare!
Killar? Jah om de nt är idioter som de flästa!
Dina kompisar? Väm älskar nt sina kompisar!?! 
Sporter?  Jah men de tar tid av mitt liv men kan nt sluta för dt är så kul!
Tvspel? Det beror på...
 
SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jah!   
Såg dig gråta? Säg dt    
Fick dig att gråta? Vrf skulle ngn få mig att gråta?   
Du delade en dricka med? Jah dela en bulle med Filippa gills det?
Du gick på bio med? 
Mamma tror jah... 
Skällde på dig? Mamma!
Sa någonting till dig och vad var det? Filippa - Hejdå!
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU: 
Levt mitt liv!  -_-¨
Gråtit? Sana på lektionen, hon fick iaf tårar i ögonen vet ej vrf?!? 
Kramat någon? 
Vete tusan! 
Pussat någon? Jag läger mig inte i andras liv!!!
Köpt någonting? Jah! Igår
Sjungit?  Jah och Laila vi sjöng på rasten!
Saknat någon? Jah! (Andreas)
 
JAG HAR:
Digitalkamera? Vi har en som hela familjen har! 
Systemkamera? Nep... elr vad är det för ngt... ?
Telefon på rummet? Mobil...
Egen dator? Nej men våran snabbaste dator är alltid upptagen av en person! JAH!
Könssjukdom? Vilken bra fråga... NOT! Det är klart jah nt har!
Bra kompisar? Några har jah ju!   


 

Har ni lärt er ngt?

Värkar jah vara galen?

Nej jah är nt galen jah lovar!


Pise  

Av Rebecca - 7 juni 2011 15:09

Här e dagens look:

 

(Visste nt vad jah skulle ta så... jah du ser!)


Hissar elr dissar?

Hot or not?


Pise  

Av Rebecca - 7 juni 2011 14:26

Tror det blir mycke bloggande idag...

Hoppas!!!

Idag hade jag typ ingen lektion!

Så kul!

Längtar till fredag!


Pise  

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards