Alla inlägg den 19 april 2011

Av Rebecca - 19 april 2011 22:49

Om jag får en läsare till så har jag haft exakt 100 läsare den här månaden kolla:


 

I´m best!


Förresten ska bort imån så det blir TYP inga inlägg i alla fall inte många   

Av Rebecca - 19 april 2011 21:05

Tycker ni att jag ska shoppa har så här många sc!


  


Men vill inte shoppa bort alla sc i så fall!

Av Rebecca - 19 april 2011 20:56

De här två äger:

   


Love YOU (som kompis)

Av Rebecca - 19 april 2011 20:38

Det blev fel när jag skrev under vad hon hette på dagens moviestar men det var milia-99 hon blev det för hon börja spela msp (det är Emilia min bff irl)


(Det här inlägget har ändrats den 10/6-12)

Av Rebecca - 19 april 2011 20:33

Dagens moviestar är:


  







Av Rebecca - 19 april 2011 18:45

  Tjabba  


Är hos min bästa bästa bästa bästa bästa osv. kompis i värden! Hon heter Emilia men kallar hene för Milia   Hon e typ cool   allvarligt jag skoja TYP  Kommer garva i jäl mig TYP   Och det är Milias fel TYP (Smalin som var här har tagits bort!) Ta det inte personligt Milia, ta det bara... personligt Hon e brunett    kolla vad hon gör!  NOT, TYP Men en sak är säker hon e bra på... kommer inte på något   Juste hon e bra på... nej... men kanske... nej det här var svårt!   Milia vrf är du så dålig! Förresten jag kom på en sak hon e bra på! Hon e bra på... att inte vara bra på något!  Fast eftersom hon godkänner att jag skriver detta är hon VÄRLDENS VÄRLDENS VÄRLDENS VÄRLDENS osv. bästa kompis och jag tvinga hene inte    Men en dålig sak! Hon spelar inte msp! Hon har något fel i bollen  Men nu ska jag nog låta er läsa detta!


Detta inlägg har ändrats den 10/6-12

(Emilia har helt och hållet gokänt detta! TYP)   


SES

/Rebban och Brunetten   

Tidigare månad - Senare månad

Lite om mig...


Hej!
Min blogg handlar om mitt liv. Vill du lära känna mig så läs min blogg!

Har du en fråga så ställ den!

58 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag forsätta att göra recentioner?
 Ja, de jag har läst var jätte bra!
 Ja, vore kul!
 Varför inte?
 Nej, orkar ändå inte läsa de!
 Nej, de jag har läst var jätte dåliga!

Viktigt:

Från och med den 29/6-12 så är alla bilder i min blogg mina. Alltså vill säga att jag har tagit dem.

Så är det om inget annat sägs!

 

Det är även så att mina bilder/min text är min så det är förbjudet att kopiera den!

Enda chansen till att man får kopiera ngt på min blogg är om man har tillåtelse av mig!

Sök här i bloggen

Kontakt

 

Mitt moto:

Så som man själv är mot andra vill man själv bli behandlad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Klocka

Mina kategorier:

Länkar

♥ Toad ♥

I ♥ Toad:

       

Viss e han söt! ♥

Gästbok

Antal bloggbesökare ♥

Följ min blogg på blogkeen ♥

Blogglista knapp

Blogglista.se
musik-livet

Bloggregistret

BloggRegistret.se

Blogg toplista

Blogg topplista - Superbloggen.se

Spellista

Ett roligt spel ♥

Mina senaste inlägg

Arkiv

Toad Jumping Up and Down

Ovido - Quiz & Flashcards